SÄLJ JULPAPPER TJÄNA
PENGAR FÖR LAG OCH KLASSER!

Huvudmeny

Ladda ner vårt infoblad

Intresseanmälan

Intressenamälan för försäljning av julpapper 2017 är nu stängd. Välkomna tillbaka 2018!

Vanliga frågor om lag- & klassförsäljning

Information

  • Hur får vi tag på er informationsbroschyr?
    Svar: Vår informationsbroschyr går att ladda hem som pdf efter inloggning på vår hemsida.

Anmälan

  • Hur anmäler vi att vi vill starta en lag- eller klassförsäljning?
    Svar: Anmälan sker genom registrering av laget/klassen och kontaktperson här på vår hemsida.
  • Vilka villkor gäller för kontaktpersonen?
    Svar: Kontaktpersonen måste ha fyllt 18 år, vara bosatt i Sverige och har även betalningsansvar för beställningen.
  • Hur beställer vi säljmaterialet?
    Svar: Säljbroschyren med beställningslista beställs efter inloggning på vår hemsida. Obs! materialet måste beställas senast den 18/9-2017.

Försäljning

  • Under vilken period sker försäljningen av julpapper?
    Svar: Försäljningsperioden är vecka 40-43.
  • Vad innehåller säljmaterialet?
    Svar: Säljmaterialet består av en säljbroschyr med pris och bilder på produkterna, säljtips samt beställningslista.
  • Finns det någon minimikvantitet vi måste sälja?
    Svar: Det finns inga prestationskrav. Ni bestämmer själva hur stort säljmål ni ska ha. Ni behöver inte göra några utlägg i förskott.

Beställning

  • Hur beställer vi?
    Svar: Beställning görs via vår hemsida. Sista beställningsdatum är 31/10-2017.

Leverans

  • Hur sker leveransen?
    Svar: Leveransen av varorna sker under vecka 48. Vi skickar varorna till närmaste åkericentral där ni kan hämta ut varorna. För hemleverans eller till arbetsplats tillkommer en kostnad om 500 kr. I Storgöteborg levererar vi ut varorna fraktfritt till angiven adress, på överenskommen tid och dag.
  • Vad kostar leveransen?
    Svar: Leverans till åkericentral och leverans inom Storgöteborg är fraktfri. Hemleverans kostar 500 kr.
  • Hur stora är paketen?
    Svar: Paket 1 ligger förpackade 10 st i en ytterkartong med måtten 72,5 x 29 x 20 cm. I en kombibil ryms ca 25 st lådor dvs. 250 paket.
  • När levererar vi ut varorna till kunden?
    Svar: Ni levererar ut varorna till kunden och tar betalt under v. 48-50.
  • Betalar vi vid leveransen?
    Svar: Nej, ni har 20 dagars kredit fr.o.m. leveransdatum.

Betalning

  • Hur betalar vi?
    Svar: Vi skickar faktura med 20 dagars kredittid fr.o.m. leveransdatum till kontaktpersonen. Vi debiterar er 50 kr/paket. Ni behåller mellanskillnaden på 50 kr/paket.

Ladda ner vårt infoblad

Intresseanmälan

Intressenamälan för försäljning av julpapper 2017 är nu stängd. Välkomna tillbaka 2018!


Logga in
Hedlunds Pappersindustri AB
Södra Långebergsgatan 24
436 32 Askim
Tel. 031-748 42 50